Valná hromada 2017

16.02.2017 18:40

Drazí vedoucí oddílů


nebojte se, tentokrát po Vás nechci peníze. To až zase konce roku. Ale popravdě moje přání do roku 2017 není to jediné, s čím se na Vás obracím. Blíží se březen a s ním i naše povinnost dle platných stanov České obce sokolské udělat valnou hromadu - nejvyšší to statutární orgán každé jednoty. Věřte nám že nikoho z naší jednoty to nebaví a neobtěžuje více, než nás, kteří ji chystáme.


Cítím s Vámi, také jsem býval jen oddílovým vedoucím a mám v živé paměti, moje tehdejší pocity. S láskou na ta léta vzpomínám. Poprosím Vás o zajištění 2 velice důležitých věcí.


1. Napsat a donést(nechat doručit) na valnou hromadu zprávu o činnosti Vašeho oddílu - musí se zakládat.

2. Zajistit patřičný počet kandidátů a donutit je přijít na valnou hromadu 22.3.2017 - jak je v pozvánce.


Jelikož je nás nad 100 zletilých, můžeme si dovolit dle směrnice pro přípravu a konání valných hromad TJ delegační systém, jako v předešlých letech. To Vám i nám zjednodušuje sehnání dostatečného počtu lidí pro úspěšné konání valné hromady.


Klíč vychází z počtu registrovaných členů pro rok 2017, jejichž přehled je přiložen v tomto mailu. Pokud zjistíte jakoukoliv nesrovnalost - IHNED se mi prosím ozvěte - jsme lidé chybující.... I já.


Klíč je následující: Za každých započatých 5 členů - 1 delegát. Oddíl s 6 členy má tedy delegáty 2.


Počty delegátů dle oddílů


Rodiče s dětmi Doležel- 2

Volejbal Doležel - 5

Nohejbal Cupák - 4

Stolní tenis Zetka - 2

Volejbal Maksová - 4

Volejbal Vítek - 2

Cvičení žen Sotolářová - 5


Ještě Vám doručím seznam Vašich členů, který prosím zkontrolujte a opět v případě nesrovnalostí mne prosím také IHNED kontaktujte.


Chlebíčky budou - tak proč nepřijít !


Nazdar a těším se s Vámi na viděnou 22.3.2017 v 18:00 v naší milované sokolovně


Mirek Doležel

místostarosta